11/20/2009

Basketbulumuzun yükselen değeri"cemal nalga"


Basketbol federasyonu başkanı Demirel, Cemal Nalga'nın Almanya'daki iki maçta oynadığının dün ortaya çıktığını ifade ederek, ''Dün bu oyuncunun esasında Galatasaray Kulübü tarafından federasyona 'oynamadı' diye bildirilen Almanya'daki iki müsabakada, başka bir isimle ve başka bir formayla oynadığı konusunda bilgi geldi. Hakikaten federasyondaki arkadaşlar da Almanya'da basın kuruluşunun arşivinden bu fotoğrafları buldular. Daha sonra internetlerde bu fotoğraflar ve görüntüler yayınlandı'' diye konuştu.


CEMAL Nalga skandalını ortaya çıkaranlar, Oyak Renault oldu. 19 Ekim’de karşılaştıkları Gs’ın hazırlık maçlarını takibe alan Oyaklılar, Tufan Ersöz’ün istatistiklerinde gariplik tespit ettiler. Şüphelenen Oyaklılar, G.Saray’ın Almanya’da oynadığı maçların görüntülerini ele geçirdiler ve 19 Ekim’de sarı kırmızılılarla oynadıkları maçtan sonra federasyona itiraz ettiler. Başvuruya haftalarca cevap vermeyen federasyon, Fb’nin de itiraz etmesi üzerine olayı inceledi ve Gs’ın gönderdiği belgelere dayanarak itirazları kabul etmedi. Oyaklılar bunun üzerine ellerindeki görüntüleri dün ortaya çıkardı
Hürriyet'in haberine göre, Milli oyuncu şöyle konuştu: “Bana ne dedilerse ben onu yaptım. Ben basketbolcuyum. Ben sadece bana söylenenleri yaptım.” Bu arada Nalga’ya, yöneticilerin, “Sen hiç konuşma, herkesi bize yönlendir” uyarısı yaptığı öğrenildi.


Cemal’i oynatmaya mecbur kaldık
Görevden alınan Galatasaray Basketbol Antrenörü Okan Çevik yönetimin aldığı karar sonrası oldukça üzgündü. Çevik şöyle konuştu: “Hazırlık döneminde tam 3 basketbolcumuz sakattı. Cemal’i oynatmakta mecbur kaldık. Biz bile bile kime yanlış yaptık. Biz kimsenin günahını almaya, haksızlık yapmaya kalkışmadık.”

Elbet bizim de söyleyeceklerimiz olacak!
Apar topar kovulan Menajer Mert Uyguç ise, “Fatura yalnız size kesildi, bunda idarecilerin hiç mi suçu yok” sorumuza, “ Uyuyup uyanalım. Elbette bizimde söyleyeceklerimiz olacak. Düşünüp gerekli açıklamaları yapacağız” dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.