11/25/2009

DANIEL ADDO GENÇLER'DE


Gençlerbirliği, Ganalı stoper Daniel Addo ile 1 yılı opsiyonlu 4,5 yıllığına anlaştı.

Beştepe İlhan Cavcav Tesisleri’nde düzenlenen imza törenine katılan yönetim kurulu üyesi Kadir Aksoy, Addo’yu takıma katkısı olacağına inandıkları için transfer ettiklerini belirterek, "Kendisini yaklaşık bir aylık izleme sonrasında transfer ettik. Zaman içinde faydasının olacağına inanıyoruz" dedi.
Gana Premier Ligi takımlarından Kessben FC’den transfer edilen Daniel Addo da Türkiye’ye gelmeden önce Fenerbahçeli Appiah ve Gençlerbirliği’nin eski futbolcusu Draman Haminu ile görüştüğünü anlatarak, şöyle konuştu:
"Türkiye ve insanların yaklaşımları hakkında her iki oyuncudan da bilgiler aldım. Tesisler Avrupa standartlarında. Türk Mili Takımı maçlarını televizyondan izledim. Burada üst düzey futbol oynanıyor. İlk olarak hedefim buradan Avrupa’ya transfer olmak. İkinci hedefim ise Gana Milli Takımı’nda forma giyebilmek."
Addo, Türkiye’ye geldiğinden bu yana kendisini hazır hissettiğini belirterek, "Ben her şekilde oynamaya hazırım. Diğer arkadaşım Adamu ile rekabet yaşamayacağım, çünkü mevkilerimiz farklı. Performansımı artırıp, kadroya girmek istiyorum" diyerek sözlerini tamamladı. Bu arada, 20 yaşındaki Ganalı oyuncu, 23 Yaşaltı Milli Takımı’nda 20 kez forma giydi. Resmi sözleşmeye imza attıktan sonra basın mensuplarına poz veren Addo, "En büyük gençler" şeklinde tezahürat yaptı.
05.02.2008 Kaynak: Fanatik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.