11/16/2009

uğur yıldırım' a ne oldu


Hollanda’nın Heerenveen takımında gösterdiği müthiş performansla tüm dikkatleri üzerine çeken, attığı müthiş frikik golleriyle beğeni kazanan Uğur Yıldırım, Türkiye’ye geldikten sonra adeta ortadan kayboldu.

2005 yılında düzenlenen ‘dünyanın en iyi frikikçisi’ yarışmasında Zidane, Totti, Xavi gibi yıldızları geride bırakıp, şampiyon olan Yıldırım, daha sonra Galatasaray’dan da transfer teklifi almıştı.
Uğur Yıldırım 2004 yılında hem Türk futbol kamuoyununda hem de Hollanda'da uzun süre gündemde kalmıştı.. O dönemde Türk Milli Takımı ile Hollanda Milli Takımı arasında kararsız kalan, yıldız oyuncu Van Basten'ın oynama garantisi vermesi üzerine tercihini Portakallar'dan yana kullanmıştı..
Galatasaray istemişti
Kısa sürede yaptığı büyük patlamayla Ay-Yıldızlı ekibe bile çağrılan 27 yaşındaki futbolcunun, Türkiye macerası kabusa döndü... İlk olarak Heerenveen’den Gaziantepspor’a transfer olan frikik ustası, Bünyamin Süral’ın teknik direktör olmasıyla forma şansı bulamadı ve bu defa şansını Sivasspor’da denedi. Fakat burada da sıkıntılı bir dönem geçiren, küçük bir ameliyattan sonra uzun süre yeşil sahalara dönemeyen tecrübeli oyuncu son olarak Kasımpaşa’ya transfer oldu. Geçen sezon 1.Lig’de sadece 4 maçta oynayan Uğur, bu yıl as kadroya giremezken, A2 takımıyla antrenmanlara çıkıyor.
‘Beni gören yok’
Neden oynatılmadığına bir türlü anlam veremediğini belirten Uğur, “Belki sözleşmemdeki maddeleri yerine getirmemek için böyle yapıyorlar. Görev verildiğinde de elimden geleni yaparım. Çok şanssızlıklar yaşadım. Antep’te bana resmen git denildi. İstesem paramı alabilirdim, ancak kulübe alacaklarımı bırakıp Sivas’a geldim. Burada da bir türlü şans bulamadım. Ocak ayını bekliyorum. Beni gören yok. Ancak kendimi kanıtlayacağım” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.